niedziela, 22 lutego 2015

Czarownica w lesie - sesja z Patrycją

 W sierpniu ubiegłego roku miałam przyjemność współpracować z Patrycją podczas sesji zdjęciowej o roboczym tytule "Czarownica". Okazało się, że młodziutka fotografka czuje klimat alternatywny i świetnie sobie poradziła. Jestem bardzo zadowolona z efektów, od dawna marzyłam o realizacji wizji siebie-czarownicy ;)

Nie wyrażam zgody na kopiowanie tych zdjęć bez zezwolenia!




































Jak widzicie powyżej, dziełem Patrycji jest zdjęcie, które użyłam robiąc grafikę tytułową na tegoż bloga. Za nami również druga sesja, która zapewne prędzej czy później się tu pojawi ;)
Zapraszam do odwiedzenia stronek, na których urzęduje Patrycja ;)


Maxmodels
Facebook


8 komentarzy:

  1. 8, 9, 10 i 15 najlepsze! :) Jesteś bardzo fotogeniczna, czekam na tę drugą sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie na którym klęczysz jest bajeczne. Naprawdę strach się bać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a jak teraz na nie patrze, to myślę, że powinnam bardziej się na tym zdjęciu "czołgać", ale zima była niemiłosiernie mokra - całą noc przed lało :(

      Usuń
  3. Wszystkie zdjecia sa cudowne, ale fota nr 2 to absolutne mistrzostwo ! Masz ciekawa urode :) Sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sesja marzę o takiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Och, to namów kogoś znajomego na zdjęcia! :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz ślad po swojej obecności :)