wtorek, 13 stycznia 2015

[Nie]straszna Czarownica - nowe, inne portrety!


Oto garść najnowszych fotek. Przemiła sesja, na której ponad co trzecie zdjęcie się udało. Tu wrzucam tylko kilka, bo taką mam zachciankę. Fejzbuk nie pozwala mi dodawać albumów już od listopada, więc wylądowały tutaj. Tym razem zdjęcia są autorstwa człowieka tak skromnego, że nie życzy sobie podpisu. 

Miałam ochotę na coś zupełnie niemrocznego tym razem. Delikatnego. Takiego, żeby pokazało bardziej to, co mam w środku i nie powiem, na kilku zdjęciach się to udało. I tak, mogłabym wyfotoszopować worki pod oczami, ale po co.

Jak rozbawić Kasię?
Nie, nie mówić "Uśmiechnij się", bo to wywoła minę iście "pogrzebową".
Należy rzucać "mroczne" hasełka, które obudzą chichot psujący zdjęcie (nienawidzę cholernego dołeczka i moich zębów, dlatego się nie uśmiecham!:))


Dziękuję za te zdjęcia raz jeszcze :*













6 komentarzy:

  1. Ten pierwszy portret jest niesamowity! *_* A do tego masz piękne włosy i uroczy ten dołeczek w policzku ^^ Czasem dobrze jest odpocząć na chwilę od czerni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba ten pierwszy, a zwykle jestem dla siebie bardzo krytyczna. Odpoczynek pod postacią sweterka był tylko aby kontrastować, teraz widzę, że efekt jest dobry i będę udała fotografowi w koncepcjach ubioru :)

      Usuń
  2. Ja nie lubię się uśmiechać z powodu krzywych zębów, dlatego właściwie nigdy ich przy uśmiechu nie pokazuję. Kiedyś ktoś do zdjęcia poprosił mnie właśnie o szeroki uśmiech. Nie dość że nie ma takich chwil, żebym był aż tak radosny to jeszcze wprawia mnie to w zakłopotanie. Mogę tylko powiedzieć, że wyszłaś bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam proste zęby, ale nie lubię ich szczerzyć :p
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. najbardziej lubię to gdzie jest połowa twojej twarzy i to poniżej. masz w nich niesamowite spojrzenie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz ślad po swojej obecności :)